-
از بانوان پارک علم و فناوری خراسان تقدیر شد
- ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن، از بانوان پارک علم و فناوری خراسان تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان به اتفاق مهدی مروی معاون پشتیبانی پارک خراسان، از بانوان شاغل در مجموعه پارک علم و فناوری خراسان تقدیر کرد. رئیس پارک خراسان ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت بزرگ بانوی اسلام، حضرت زهرا (س)، با اهدای گل و هدیه، از زحمات بانوان شاغل در این پارک تقدیر کرد.
تعداد بازدید : ۴۳ تاریخ: 1398/11/27
پربازدیدترینها
نظرات کاربران
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.